دعای یستشیر - همراه قلم هوشمند (بدون اینترنت) 1.5 google Apk

دعای یستشیر - همراه قلم هوشمند (بدون اینترنت) 1.5 google icon
Requires: Android 4.1 and up
Curent version: 1.5 google
Updated: 25.05.2020
Price: Free
Size: 6.59 Mb
Download: 56

Rate saved, Thank!

4.8 (1 votes)

Description of دعای یستشیر - همراه قلم هوشمند (بدون اینترنت)

دعای یستشیر را پیامبر (صلی الله علیه و آله) به امام علی (علیه السلام) آموزش داده است. دعای یستشیر آثار فراوانی برای خواننده آن دارد. دعای یستشیر را قبل از خواب بخوانید.

سيّد ابن طاووس در كتاب «مهج الدعوات» از امير المؤمنين (عليه السّلام) نقل كرده: حضرت رسول (صلى اللّه عليه و آله) اين دعا را به من تعليم داد و امر فرمود آن را درهرحال و براى هر سختى و آسانى بخوانم و نيز آن را به جانشين خود تعليم دهم و خواندن اين دعا را ترك نگويم تا حق تعالى را ملاقات كنم و نيز فرمود: يا على! اين دعا را هر صبح و هر شام بخوان؛ زيرا كه گنجى از گنج هاى عرش الهى است.

پس از فراغت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) از خواندن این دعا، ابىّ بن كعب به پيشگاه ایشان التماس كرد كه آن حضرت فضيلت اين دعا را بيان نمايد و سلمان فارسی نیز از ایشان خواست تا آنها را از فضائل این دعا آگاه سازند. پس حضرت، برکات زیر را برای این دعا بیان فرمودند:

ـ تأثیر دعای یستشیر بر خیر و برکت: کسی که این دعا را بخواند خیر و برکت از فرق سرش تا زمین از آسمان بر او می بارد و او را انوار آرامش و رحمت می پوشاند و برای این دعا انتهایی جز عرش خدا نیست.

ـ دعای یستشیر و برآورده شدن حاجات: هر کس سه نوبت این دعا را بخواند خداوند هر حاجت خیری که داشته باشد در دنیا و آخرت برآورده گرداند.

ـ دعای یستشیر و رفع عذاب قبر: خدای تبارک و تعالی او را از عذاب قبر برهاند.

ـ اثر دعای یستشیر بر شرح صدر: تنگی سینه او را برطرف نموده و به او شرح صدر عطا فرماید.

ـ خواننده دعای یستشیر در روز قیامت: چون روز قیامت فرا رسد، خواننده این دعا سوار بر شتری تندرو و سفید مزین و آراسته به مروارید نزد حق برخیزد و خداوند می فرماید همه کرامتها را به او بدهید و گوید: بنده ام! در هر جای بهشت که خواهی ساکن شو.

ـ اثر دعای یستشیر بر مجنون: اگر این دعا بر مجنون خوانده شود همان ساعت از آن باز آید.

ـ اثر دعای یستشیر بر درد زایمان: اگر زنی زایمان بر او مشکل شده باشد و این دعا بر او خوانده شود خداوند زایمان او را آسان و فرزند را در طرفه العینی متولد گرداند.

ـ اثر دعای یستشیر بر رفع عاق والدین: اگر بر شخصی که عاق والدین شده بخواند همانا خداوند امور آن را اصلاح کند.

ـ ختم دعای یستشیر: هر بنده ای که چهل شب جمعه این دعا را بخواند همانا خداوند آن را اصلاح کند.

ـ اثر دعای یستشیر بر گناهان کبیره: هر گنهکاری که مرتکب کبائر شده باشد و قبل از مردن این دعا را بخواند شب بمیرد یا روز همچون شهید از دنیا رفته و اگر موفق به توبه نشده باشد خدا به کرم و عفوش او را بیامرزد.

ـ خواندن دعای یستشیر هنگام خواب: هر کس در هنگام خواب این دعا را بخواند و بخوابد حتی اگر خوب نخوانده باشد. ولی به امید ثواب باشد، خداوند به هر حرفی از دعا، هزار فرشته که رویشان نورانی تر از آفتاب و ماه شب چهاره باشد، بر او بفرستد.

ـ اثر دعای یستشیر بر گناهان کبیره: هر گنهکاری که مرتکب کبائر شده باشد و قبل از مردن، این دعا را بخواند شب بمیرد یا روز همچون شهید از دنیا رفته و اگر موفق به توبه نشده باشد خدا به کَرَم و عفوش او را بیامرزد.

Read more...

Images

Share this App

Similar apps

About Privacy Policy Feedback Report a policy violation