دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی بدون اینترنت 1 Apk

دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی بدون اینترنت 1 icon
Category: Music & Audio
Requires: Android 4.2 and up
Curent version: 1
Updated: 13.11.2019
Price: Free
Size: 33.28 Mb
Download: 46

Rate saved, Thank!

4.5 (1 votes)

Description of دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی بدون اینترنت

شادمهر عقیلی، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.
شادمهر از کودکی با دیدن سازهای موسیقی به این رشته هنری علاقمند شد.
در سال ۱۳۷۶ از هنرستان موسیقی به اتفاق یک گروه به واحد موسیقی صداوسیما رفت. فؤاد حجازی هم جزو آن گروه بود. در همان‌جا بود که با خشایار اعتمادی و علیرضا عصار آشنا شد. اولین آلبوم بدون کلام او به نام «بهار من» که تنظیمی جدید از قطعات قدیمی بود مورد استقبال قرار گرفت و هم‌زمان همکاری خود را با صداوسیما آغاز کرد.

تب شادمهر به مرور بالا گرفت و انتشار آلبوم «دهاتی» آغازگر موجی بود که همه موسیقی پاپ بعد از انقلاب را تحت تأثیر قرار داد. این آلبوم همچنان رکورد فروش آلبوم موسیقی را با بیش از دو و نیم میلیون نسخه فروش در اختیار دارد.

او بعد از انتشار چند آلبوم موفق و انتشار قطعاتی چون گل یاس، توانست نگاه تندروهای مذهبی را هم به سمت آثارش جلب کند. آخرین فعالیت رسمی شادمهر در ایران حضور در فیلم سینمایی «پر پرواز» بود. نقش خواننده‌ای که مجوز انتشار آثارش صادر نمی‌شود و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد.

شادمهر از ۱۳۷۶ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز مشکل داشتند. به‌عنوان اولین کار «معبود» و سپس «فصل آشنایی» را اجرا کرد و بعد از آن آلبوم بهار من اولین کاست او بود. بهار من آلبوم بدون کلامی شامل ترانه‌های قدیمی مانند «گل گندم» و «بهار من»، «جان مریم» و… بود که شادمهر تنظیم و نوازندگی پیانو، گیتار و ویولن را در آن به عهده داشت. او در آلبومی به نام «فصل آشنایی» که کارهای دیگر خوانندگان پاپ آن روزگاران در ایران، هم در آن جای داشت سه آهنگ به نام‌های «باغ زندگی» به همراهی علیرضا عصار «معبود» و «فصل آشنایی» را ارائه کرد. سپس در آلبومی به نام «نازنین» باز هم به همراهی دیگر خوانندگان، دو آهنگ «قفس» و «تا بی‌نهایت شب» را ارائه کرد.
آلبوم دوم شادمهر عقیلی که در واقع اولین آلبوم با کلام او محسوب می‌شود به نام مسافر در سال ۱۳۷۷ با همراهی و همفکری بهروز صفاریان توسط شرکت فرهنگی هنری «پیغام سحر» به بازار آمد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. این آلبوم یکی از پر فروش‌ترین آلبوم‌های بعد از انقلاب بود که در دهه ۷۰ وارد بازار شد.
آلبوم دهاتی، آلبوم بعدی عقیلی بود که توسط شرکت فرهنگی هنری «فارس نوا» منتشر شد. شرکت پخش‌کننده آلبوم دهاتی برای گرفتن مجوز با موانعی از سوی وزارت ارشاد روبرو شد به‌طوری‌که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند. این آلبوم موفق شد تحولی بزرگ در موسیقی پاپ ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایجاد کند. بنا بر اعلام منابع متعددی آلبوم دهاتی پر فروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایرانی، بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.
آلبوم مشق سکوت، نام یک آلبوم موسیقی بی‌کلام، اثر شادمهر عقیلی است که در سبک پاپ تهیه و در سال ۱۳۷۸ منتشر شده‌است. این آلبوم در واقع ورژن بدون کلام آهنگ‌های آلبوم مسافر به همراه آهنگ بدون کلام قطعه «عطر و شبنم» و «غم تنهایی» از تک‌آهنگ‌های منتشر شدهٔ شادمهر است.

آلبوم های آهنگ شادمهر عقیلی:
آلبوم آهنگ بهار من
آلبوم آهنگ مسافر
آلبوم آهنگ دهاتی
آلبوم آهنگ مشق سکوت
آلبوم آهنگ نغمه‌های شرقی
آلبوم آهنگ پرپرواز
آلبوم آهنگ خیالی نیست
آلبوم آهنگ آدم فروش
آلبوم آهنگ پاپ کورن
آلبوم آهنگ نقدیر
آلبوم آهنگ طرفدار
آلبوم آهنگ تجربه کن
آلبوم آهنگ تصویر
آلبوم آهنگ شام غریبان
آلبوم آهنگ دوری و پشیمانی
آلبوم آهنگ فریبا
آلبوم آهنگ آدم و حوا
آلبوم آهنگ سبب
آلبوم آهنگ آنتیک
آلبوم آهنگ تلافی
آلبوم آهنگ فریبا

? ویژگی های برنامه:
? رابط کاربري زيبا و آسان
? کیفیت خوب صدای آهنگ ها
? حجم مناسب برنامه
? قابلیت پخش آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

Read more...

Images

Share this App

Similar apps

Nex1Music - دانلود آهنگ و فیلم 3.1.1 Apk

Nex1Music - دانلود آهنگ و فیلم

Music & Audio
WTJ Developer Team
5.64 Mb
Download Apk
About Privacy Policy Feedback Report a policy violation