راهنمای نگهداری از حیوانات خانگی ( سگ و گربه ) 2 Apk

راهنمای نگهداری از حیوانات خانگی ( سگ و گربه ) 2 icon
Requires: Android 4.2 and up
Curent version: 2
Updated: 26.01.2020
Price: Free
Size: 12.25 Mb
Download: 46

Rate saved, Thank!

4.8 (1 votes)

Description of راهنمای نگهداری از حیوانات خانگی ( سگ و گربه )

این روزها نگهداری از حیوانات خانگی بیشتر از قبل به چشم می‌خورد و اهمیت و جایگاهی که بسیاری از افراد برای حیوانات خانگی قائل هستند به حدی است که این موجودات دوست‌داشتنی را به عنوان عضوی از خانواده پذیرفته‌اند.

هر موجودی با توجه به نیازهای بدنش به مواد غذایی خاصی نیاز دارد و حیوانات هم از این قاعده مستثنی نیستند. زمانی که یک حیوان خانگی تهیه می‌کنید باید رژیم غذایی مورد نیازش را هم در نظر بگیرید و توجه کنید غذاهایی که به او می‌دهید هم نیازهایش را برطرف کنند و هم مضر نباشند.

یکی از چالش‌های بزرگ در نگهداری حیوان خانگی این است که به او آموزش دهید در محل مخصوصی ادرار و مدفوع کند. گربه‌ها نسبت به سگ‌ها به آموزش کمتری نیاز دارند.

یکی از وظایف شما به عنوان صاحب یک حیوان خانگی مراقبت از سلامت او است. در اپلیکیشن راهنمای نگهداری از حیوانات خانگی ، شما با بسیاری از نکات مهم و لازم برای کمک به حیوانات خانگی در موقعیت های اورژانس آشنا می شوید. همچنین به بسیاری از سئوالاتی که در مورد نحوه نگهداری از حیوانات خانگی دارید پاسخ داده می شود.


هدف ما از ساخت برنامه مراقبت از حیوانات خانگی رساندن اطلاعات درست درمورد نگهداری این حیوانات است.

شما میتوانید به جای آنکه به دنبال کتابی در این رابطه بگردید و کلی انرژي و وقت و هزینه مصرف کنید ، برنامه آموزش نگهداری از حیوانات خانگی ( گربه - سگ - پرندگان - آبزیان ) را به صورت رایگان از همینجا بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاین دانلود کنید واز آن بهترین استفاده را کنید.

Read more...

Images

Share this App

About Privacy Policy Feedback Report a policy violation