دعای معراج (کامل) : همراه قلم هوشمند(بدون اینترنت) 1.0.4 Apk

دعای معراج (کامل) : همراه قلم هوشمند(بدون اینترنت) 1.0.4 icon
Requires: Android 4.1 and up
Curent version: 1.0.4
Updated: 24.12.2019
Price: Free
Size: 5.67 Mb
Download: 42

Rate saved, Thank!

4.3 (1 votes)

Description of دعای معراج (کامل) : همراه قلم هوشمند(بدون اینترنت)

دعای معراج چه دعایی است؟


دعایی بسیار ناب و برای امور مهم است. از ویژگی ها و زیبایی های این دعا این است که آن را حضرت امیر المومنین علی علیه السلام بدون هیچ واسطه ای از پیامبر اسلام صل الله علیه و آله و سلم روایت می کند. این دعا از هدایا و امتیازات خاص خدای متعال برای امت اسلام است.


سری از اسرار الاهی که پیامبر در معراج به آسمان¬ها و پس از طی هفتاد هزار حجاب به آن دست یافت. دعایی که با نور در حجاب قدرت نوشته شده بود و به طور ویژه برای حاجتمندان مومن به خدا و رسولش توصیه شده است.





ــــــــــــــــــــــــــــ


طریقه استفاده از دعای معراج:


۱. خواندن با آدابی که گفته شد برای استجابت و برآوردن حاجات که رحمت و غفران الاهی را در پی خواهد داشت؛


۲. نوشتن با مشک و زعفران و خورانیدن آب نوشته دعا برای شفای مریض؛


۳. نوشتن و حمل کردن این دعا برای در امان ماندن از دزدان و خطرات پیش¬بینی نشده؛


۴. نگه داشتن این دعا در منزل و محل کار برای ایمنی و رونق و برکت.





ــــــــــــــــــــــــــــ


آثار و برکات:


نبى اكرم صلى الله عليه و آله می فرماید: وقتى به آسمان رفتم در شب معراج هفتاد هزار حجاب را طى كردم تا رسيدم به حجاب قدرت که در آن اين دعا با نور نوشته شده بود.


جبرئيل گفت: يا محمد صلى الله عليه و آله اين دعا را براى كسى غير از مومنين از امت خودت تعليم ندهى چون كه اين دعا را هر كه بخواند درهاى آسمانها بر روى ايشان باز مى شود و خداوند نظر رحمتش را شامل آن شخص كند كه هم و غم او را بر طرف مى كند و هر گرفتارى كه دارد خدا بر طرف مى سازد اگر قرض دار است قرضش ادا مى شود و گناهانش ‍ آمرزيده مى شود و مانند انبياء و صديقين مورد عنايت قرار مى گيرد و خداوند هزار قصر از در و ياقوت براى او آماه مى فرمايد و خداوند به او هر روز ۳۶۰ مرتبه نظر رحمت كند و ملكى ندا مى كند كه اعمالت را از سر بگير كه گناهان خودت و مادرت و پدرت آمرزيده شد و جميع گناهانت مبدل به حسنات شد و ثواب هفتاد سال عبادت براى ايشان نوشته شد پس خير دنيا و آخرت به او رجوع مى کند و هر كس اين دعا را نوشته با مشك و زعفران براى هر بيمارى كه دهد شفا خواهد يافت و هر كس حمل نمايد اين دعا را با خود آمن خواهد شد از شر شيطان و هيچ گونه ملالى بر ايشان نمى رسد و محفوظ مى ماند از دزدان و جميع حاجاتش برآورده خواهد شد و هر كس نزد فرزندانش بگذارد حفظ مى شوند از جميع گزندگان مانند مار و عقرب و هر كس بنويسيد و در منزل بگذارد روزيشان زياد گردد و اهل آن محفوظ مى گردند از جميع گرفتاريها و قسم به آن كسى كه شما را به رسالت مبعوث كرد اگر جميع ثقلين و جميع ملائكه تعدادشان هزار برابر اهل دنيا و آخرت شوند تا روز قيامت ثواب اين اين دعا را نخواهند توانست بنويسند چون اين دعا بهترين دعا است نزد پروردگارت پس به امت خود تعليم بده چون گنجى است از گنجهاى بهشت كه خدا عنايت كرده است.





ــــــــــــــــــــــــــــ


منابع و مستندات:


۱. کفعمى، ابراهیم بن على، البلد الأمین و الدرع الحصین، ص۳۷۰، مؤسسة الأعلمی للمطبوعات، بیروت، چاپ اول، ۱۴۱۸ق؛





۲. کفعمى، ابراهیم بن على، المصباح (جنة الأمان الواقیة و جنة الإیمان الباقیة)، ص ۲۷۲ – ۲۷۳، دار الرضی (زاهدی)، قم، چاپ دوم، ۱۴۰۵ق.

Read more...

Images

Share this App

Similar apps

About Privacy Policy Feedback Report a policy violation